Zmluvné podmienky

Podmienky predaja 
Milé mamičky a oteckovia! Ďakujem za záujem o naše kočíky, autosedačky a doplnky pre Vašich najmilších.

Ak ste si niečo vybrali z mojej ponuky, tak Vám vopred ďakujem. Dúfam, že budete s tovarom spokojní.

V kompletnej ponuke našej firmy nájdete všetky TOP ZNAČKY kočíkov a autosedačiek. Kočíky, u ktorých sme našli väčší výskyt reklamácií, NEPREDÁVAME!

KONTAKT

Fakturačná adresa:
(EBABO). Lignotom s.r.o
Muškátová 2470/60
95501 Topoľčany

E-mail 
ebabatko@gmail.com

Fakturačné údaje 
IČO: 36555002
DIČ: SK2021825102
Číslo účtu: 2912564318/1100

DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE

Prosím nezabúdajte do Vami zadanej objednávky zadať

meno priezvisko (pripadne názov firmy) 
adresu pre dodanie 
ulicu ,číslo domu , PSČ , obec (mesto)

telefonický kontakt je podmienkou pri doručení kuriérom, emailovú adresu 
spôsob dodania - platba vopred na účtet, alebo dobierka.

OBJEDNAVKU BEZ UVEDENYCH UDAJOV NEVIEME VYBAVIT

DOLEZITE INFO PRE OBJEDNAVANIE A DODAVKY TOVARU:

KOMUNIKÁCIA

- komunikovať s Vami prostredníctvom emailov bude p. Katarína Palšová

- pre komunikáciu požívajte výhradne jednu emailovú adresu a to tu z ktorej ste zadali Vašu objednávku, naša kontaktná emailová adresa pre MODRÝ KONÍK je ebabatko@gmail.com

OBJEDNANIE A DODANIE TOVARU

- na základe Vašej objednávky prijatej na MMB Vás budeme kontaktovať buď mail alebo telefonický o stave Vašej objednávky 
- tovar Vám odošleme na dobierku (po Vašom potvrdení objednávky) alebo po prijatí a spracovaní platby prijatej na náš účet
- dodacie lehoty sú v súlade s ustanovením § 13 ods. 1) zákona č. 108/2000 v znení neskorších zmien a doplnkov (zákon č. 118/2006 Zb. z.), tovar bežne expedujeme v priebehu 3 až 14 pracovných dni s tým, že objednávateľ súhlasí s predĺžením dodacej lehoty v prípade, ak si to výroba objednaného tovaru alebo iné okolnosti vyžiadajú. Tato časť môže byt špecifikovaná v poznámke objednávky kde si odberateľ môže vyhradiť maximálnu dodaciu lehotu alebo požiadavku na rýchle odoslanie tovaru 
- v prípade, že dodacia lehota prekročí 14 pracovných dní, zákazníka budeme kontaktovať (telefonicky alebo e-mailom) a zákazník má možnosť objednávku upraviť alebo zrušiť. Ak boli uhradené peniaze budú mu obratom vrátené 
- tovar odosielame kuriérom na dobierku alebo po prijatí platby vopred na náš účet., zásielky nadrozmerného tovaru (tovar nad 30 kg) zasielame prostredníctvom zmluvnej dopravy firmy.
- tovar sa dá prevziať aj osobne u nás na našej adrese - Jelenecká 244, 95101 Nitr.Hrnčiarovce

V prípade, že Vašu objednávku nie je možne vybaviť - čiže ak je tovar u dodávateľov vypredaný, budete o tom okamžite informovaný - bude Vám ponúknuté alternatívne riešenie, resp. vrátená časť sumy za nedodaný tovar. Pokiaľ je tovar skladom, bude Vám odoslaný v priebehu dvoch pracovných dní.

STORNOVANIE OBJEDNAVKY

Spôsob stornovania objednávky (zákazníkom do 24 hodín telefonicky alebo mailom) v prípade stornovana objednávky, ktorá je objednaná dlhšie ako 7 pracovných dní, účtujeme storno poplatok 15 % z ceny objednávky. Storno sa účtuje preto, lebo uvedený tovar ostáva u nás na sklade. V prípade, keď kupujúci za seba nájde náhradu komu tovar pojde, storno poplatok sa neúčtuje.

VRÁTENIE TOVARU: 
Ak sa rozhodnete pre odstúpenie bez udania dôvodu v 7 dňovej lehote , prosíme Vás o dodržanie týchto podmienok: 
a) tovar musí byť nepoužitý (v pôvodnom stave), v stave vhodnom na ďalší predaj. 
b) zásielku je potrebné odoslať na vlastné náklady do 7 dní od doručenia tovaru. Za dátum doručenia sa považuje deň prevzatia tovaru. Zásielku nezasielajte na dobierku. 
c) odosielaný tovar vám doporučujeme aj poistiť na plnú sumu, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu či poškodenie. 
Zákazník svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatňuje písomne mailom ebabatko@gmail.com

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súladu s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď nahlásiť našej firme. Za vady spôsobené prepravcom neručíme. 
Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady. 
Záruka sa nevzťahuje na: 
a) vady zapríčinené bežným používaním 
b) nesprávnym použitím výrobku 
c) nesprávnym skladovaním

Postup pri reklamácii: 
1) Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom 
2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu 
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu 
4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatiu tovaru našou firmou.

Záručné podmienky

V zmysle novely Občianskeho zákonníka č. 150/2004, je na každý tovar poskytnutá záruka 2 roky. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Počas tohto času budú všetky reklamované chyby, nedostatky a závady odstránené bezplatne.

ZÁRUKA NA POUŽITÝ TOVAR 
Na použitý tovar neplatí záruka, zopovednosť predávajúceho se vzťahuje len na 
vady, ktoré tieto veci mali pri prevzatí kupujúcim. Ak vyjde takáta vada najavo 
až dodatočne, je stanovená dvanásťmesačná lehota na vytknutie vady kupujúcim a 
na uplatnenie práva zo zopovednosti za vady. Zodpovednosť predávajúceho sa 
nevzťahuje na bežné opotrebenie a vady popísané buď u konkrétneho inzerátu, alebo v Obchodných podmienkach.

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV 
Predávajúci sa zaväzuje, že získané osobné údaje o Kupujúcich budú slúžiť výlučne pre potreby Predávajúceho a ten ich neposkytne tretím osobám bez súhlasu Kupujúceho.

DÔLEŽITÉ 
PRI KREHKÝCH ZÁSIELKACH

Zásielky označené ako krehké (sklo a pod .) ,odporúčame prekontrolovať ihneď po prevzatí pred doručovateľom . V prípade že je zásielka poškodená uplatnite bezodkladne reklamáciu u doručovateľa, v opačnom prípade Vám reklamácia nemusí byť zo strany dodávateľa uznaná!

ČO MÁ ZASIELKA S REKLAMOVANÝM TOVAROM OBSAHOVAŤ

- reklamovaný tovar alebo reklamovanú súčasť tovaru , pokiaľ je to možné aj s pôvodným obalom
- daňový doklad (originál), kópiu si urobte pre vlastnú potrebu 
- popis dôvodu reklamácie tovaru alebo jeho súčasti , najlepšie uviesť na zadnú časť daňového dokladu 
- zásielku odosielajte len tak aby ste od doručovateľskej spoločnosti mali potvrdenie o jej odoslaní ktoré si dôkladne uschovajte

Ak by ste mali akékoľvek otázky ohľadom kočíkov, autosedačiek a výrobkov, ktoré ponúkame neváhajte ma kontaktovať či už mailom alebo telefonicky. Rada Vám odpoviem a poradím pri výbere.

Ak by ste mali záujem o značku, ktorú ešte na stránke nemáme vyobrazenú, prosím kontaktujte ma, napíšem Vám, či ju máme v ponuke, prípadne zašlem cenovú ponuku

Verím, že aj vy sa pridáte k mojim spokojným zákazníkom.